Phvli - koodausta jo vuodesta 2000
NormaaliaSekalaisetLinkkejä
Hostaus: sooda
Sumbarine
[ Luettelo] [x2] [asteroids] [sageman] [joukkolaskuri] [rpg] [unabombers] [tj-laskuri] [akvaario] [U-2009] [Resurgam] [phvliscript] [sumbarine2] [dolan] [terminal_rpg]

67 % valmis shoot'em'up. Space Impactin tyylinen sukellusvenepeli. Lillu tasaista vauhtia kenttien läpi ja torpedoi vastaantulevia kaloja ja laivoja. Engineen olen hyvin tyytyväinen, vaikka sen teinkin rivakasti QBasicilla.

08-versio työn alla. Kuvat ovat siitä.

sumbarine08_1.3.7_devkit.rar 193 kt (upittu 26.04.2008)
sumbarine.rar 78 kt (upittu 07.02.2007)

Ensimmäinen päivitys 07.02.2007 | Katsottu 1460 ja ladattu 0 kertaa | Ohjelmointikielenä BASIC
sumbarine_title.jpgsumbarine_nukecutscene.pngsumbarine_gameplay0.png

Sumbarine

Kenttiä vaille valmis. Napit W, S; A, D ohjaukseen ja välilyönti ja enter ammuskeluun. Editori uusimmassa paketissa mukana.

Vanha versio

Pelissä on 21 tasoa ja 15 erilasta ökkeliä (+ välibosset) ammuttavaksi. Peli on mCOSP-englanniksi, mutta sitä ymmärtää ihan normaalilla enkun oppimäärällä.

Tästä pitäisi tehä ihan kunnollinen kakkosversiokin joskus, sen verran hyvin toimiva peli-idea. Kentät ovat tässä liian pitkiä ja vaikeita, ja joissakin niistä peli muuttuu pitkäveteiseksi. Siksi mukana seuraa huijauskoodit myöhempien kenttien pelaamiseen, joskin erittäin vähäisillä ammus- ja panssarivarastoilla.

Huijauskooditiedosto ei siis kerro pelille, millä koodilla pääsee mihinkin tasoon eikä sen löytäminen ole mikään "häkki". Myöhempiä tasoja ei liene käytännössä mahdollista päästä läpi näillä koodeilla, koska ammukset ja panssarit vain eivät riitä. Tason läpäisystä saat paremman koodin seuraavalle tasolle. Kannattaa siis pelata järjestyksessä alusta asti.

Projektin eteneminen

Moottori100 %
Vihut100 %
Kentät0 %
67 %

Viimeisin päivitys 18. toukokuuta 2013