Phvli - koodausta jo vuodesta 2000
NormaaliaSekalaisetLinkkejä
Hostaus: sooda
PHScript
[ Luettelo] [sumbarine] [x2] [asteroids] [sageman] [joukkolaskuri] [rpg] [unabombers] [tj-laskuri] [akvaario] [U-2009] [Resurgam] [sumbarine2] [dolan] [terminal_rpg]

17 % valmis skriptikieli. Helppolukuinen skriptikieli toiminnallisuuden ohjelmointiin peliprojekteissa.


Ensimmäinen päivitys 06.11.2009 | Katsottu 772 ja ladattu 0 kertaa | Ohjelmointikielenä C

PHScript

Kielen tavoitteena on helppolukuisuus sekä kattava määrä käsky- ja funktiokanta. Kielen tulkinta perustuu pitkälti kontekstiin ja sisennyksiin. Se käännetään tavukoodiksi pääohjelman käynnistysvaiheessa, joka tekee siitä nopean suorittaa. Pääohjelman tekijä voi laajentaa kieltä 240 omalla käskyllään.

Esimerkki mukaillusta SHSS-09:n skriptistä:
At start:
 Lock input. Station = bridge.
 Fork difficulty:
  Easy: player's armor = 5.
  Hard: player's armor = 0. Player's damage = 80.
 Wait 1 s.
 
 "CPT: See the river approximately at [bearing to rivermouth]? This is where we'll be going." Wait 2 s.
 
 Until bearing = [bearing to rivermouth]:
  Show "Move your mouse to look around.".
  Wait 6 s. "CPT: Try to find the mouth of the river."
  Wait 10 s. "CPT: Do not give up. It's on the starboard side. Just look around 'till you can see it."
 
 Either "CPT: Good. Now why wouldn't you take us there?"
 or "CPT: Good. We should go there you know."
 or "CPT: Yeah good. Now take us there."
 Wait 2 s.
 
 Objective = "Navigate downriver to the naval base."
 Wait 1 s.

 No hostile ships? Total tonnage = 0?
 Roll temp variable in each ship:
  Total tonnage +temp variable's tonnage.
  If temp variable is hostile: hostile ships +1.

 If hostile ships: "CPT: There are bandits around. Be careful!"


Projektin eteneminen

Käskykanta50 %
Kääntäjä ja tulkki0 %
Dokumentaatio0 %
17 %

Viimeisin päivitys 18. toukokuuta 2013